مهار آتش سوزی خودرو در بابل

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: آتش سوزی خودرو در طبقه همکف ساختمان مسکونی بابل با کمک آتش نشانان مهار شد.

رجبعلی نژاد روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پیرو تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودرو نیسان پیکاپ در بلوار شهید نژاد اکبر، حافظ ۷ بلافاصله اکیپ عملیاتی اطفای حریق از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام و عملیات اطفا را آغاز کردند.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو نیسان پیکاپ در طبقه همکف (پارکینگ) ساختمان مسکونی دچار آتش سوزی شد و شعله‌های آن موجب اتش سوزی سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع موجود در پارکینگ شد.

رجبعلی نژاد گفت: در این حادثه شعله‌های آتش در حال سرایت به دیواره، سقف و سایر خودرو‌های پارک شده در پارکینگ بود که با اقدام به موقع آتش نشانان مهار و اطفا شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود: همزمان با عملیات اطفا، گروه دیگری از نیرو‌های آتش نشانی جهت عملیات جستجو با استفاده از دستگاه تنفسی وارد ساختمان مسکونی شدند که خوشبختانه کسی در منزل حضور نداشت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.