نگرانی گواردیولا پس از جدایی آرتتا

پس از جدایی دستیار معتمد گواردیولا از کادرفنی منچسترسیتی، سرمربی این تیم نگران از دست دادن دیگر دستیارش است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مایکل آرتتا دستیار معتمد سرمربی منچستر سیتی برای سرمربیگری در آرسنال از کادرفنی منچسترسیتی جدا شد، پپ گواردیولا نگران است تا رادولفو بورل دیگر دستیار او در منچستر سیتی، راه آرتتا را در پیش بگیرد و از کادرفنی منچستر سیتی جدا شود.  

گواردیولا که به خوبی از نقش پررنگ بورل در منچستر سیتی و موفقیت‌های این تیم آگاه است، تلاش می‌کند تا هر طور شده از جدایی احتمالی او جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید: دستیار گواردیولا، عامل اصلی عصبانیت مسی


مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری افت چشمگیری داشته و در رقابت با لیورپولِ صدرنشین  ۱۴ امتیاز عقب افتاده است. از طرف دیگر پیشنهاد وسوسه انگیز آرسنال به آرتتا برای هدایت این تیم و پذیرش این پیشنهاد از طرف او، ضربه دیگری به سیتیزن‌ها بود که اکنون با ۳۵ امتیاز در رده سوم جدول ایستادند و کار بسیار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارند.  

گواردیولا علاقه خود مبنی بر ماندن آرتتا در منچستر سیتی را پنهان نکرد، اما دستیار ۳۷ ساله او پس از ۳ سال و نیم حضور در اتحاد، آینده خود را در شمال لندن دید و ترجیح داد نفر اول کادرفنی آرسنال باشد.

در این میان گزارش‌هایی مبنی بر تمایل آرتتا به همکاری دوباره با بورل به گوش می‌رسد و ظاهرا سرمربی جدید آرسنال قصد دارد دستیار گواردیولا را به کادر خودش اضافه کند. با این وجود به نظر نمی‌رسد گواردیولا به بورل که زمانی سرمربی جوانان بارسلونا بود و در پیشرفت لیونل مسی نقش موثری داشت، به راحتی اجازه جدایی دهد و بگذارد که او راه آرتتا را در پیش بگیرد.


بیشتر بخوانید: مشکلات آرسنال در کوتاه مدت برطرف نخواهد شد


با جدایی آرتتا، بورل که پیش از این دستیار دوم منچسترسیتی بود، جایگزین او خواهد شد و این به معنی همکاری هر چه بیشتر بورل و گواردیولا در آینده خواهد بود. به ویژه در این شرایط که سرمربی منچستر سیتی اعلام کرده تا پیش از تابستان تصمیمی برای اضافه کردن یک مربی به کادرفنی خود ندارد و تا پایان فصل جاری با همین روند به کارش ادامه خواهد داد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار