آموزش توانمندسازی منابع انسانی اماکن مذهبی محلات

کارگاه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی اماکن مذهبی شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارگاه آموزشی توانمندسازی منابع انسانی اماکن مذهبی شهرستان محلات با حضور مسئولان، ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنا، خادمان کانون فرهنگی، هنری و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج مساجد و بقاع متبرکه محلات و نیم ور در شهر محلات برگزار شد.

آموزش توانمندسازی منابع انسانی اماکن مذهبی محلات

کارشناسان حوزوی و دانشگاهی در این کارگاه روش‌های های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار‌های آموزشی و تربیتی به منظور توانمندسازی افراد در اماکن متبرکه و استفاده از ظرفیت‌های بقاع متبرکه در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد مشاغل خانگی و محلی و برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار، مطالبی برای حاضران ارائه کردند.

جلسه کارگروه نشاط اجتماعی شهرستان محلات

جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان محلات با حضور اعضای کارگروه اجتماعی شهرستان محلات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات برگزار شد. استاد شفیعی پور استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد محلات در این کارگروه در خصوص شور و نشاط اجتماعی اعم از روش‌های ایجاد شور و هیجان پایا و واقعی در تمامی گروه‌های جامعه مباحثی را مطرح کرد.

زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی، ساماندهی و رونق‌بخشی جشن‌های ملی و مذهبی، تقویت هویت فرهنگ قومی، امنیت اقتصادی و شغلی و شاد سازی فضای شهری و عرصه‌های عمومی، محور‌های موضوعات مطرح شده بودند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.