مشکلی برای پرداخت تسهیلات حمایتی در استان نداریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه مشکلی برای پرداخت تسهیلات حمایتی در استان نداریم و ظرف ۲ هفته آینده تسهیلات مورد نیاز دستگاه‌های موردنظر مانند کمیته امداد، بهزیستی و ... پرداخت می‌شود.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : طرح‌هایی که در کارگروه‌های مربوطه به تصویب رسیده اند با همکاری بانک‌ها به زودی تسهیلات موردنظر را دریافت می‌کنند.

او گفت : تا چندی پیش کرمانشاه با اختلاف فاحشی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رتبه اول را به خود اختصاص داده بود، اما با کیفیت بخشی به طرح‌ها مقداری روند پرداخت تسهیلات کند شد که البته مشکلی هم برای پرداخت نداریم.

حاتمی با قدردانی از حمایت بانک‌های استان گفت: ظرف یکی ۲ هفته اخیر روند پرداخت تسهیلات حالت منسجمی به خود گرفت و همین موضوع امیدواری ما را برای پرداخت به موقع تسهیلات اشتغالزا بیش از گذشته کرد.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: برای غلبه بر مشکل بیکاری همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید پای کار باشند و هرچه را که در توان دارند صرف کنند تا به هدف خود مبنی بر کاهش نرخ سه درصدی بیکاری برسیم.

او خواستار استفاده از ظرفیت شرکت «ایدرو» برای کاهش نرخ بیکاری در استان شد و از مدیر صنعت و معدن استان خواست که هماهنگی لازم را در این خصوص انجام دهد.

حاتمی افزود: روند کاهش نرخ بیکاری استان با کمک همه مدیران ادامه داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.