ترس مربیان لیگ برتری از قبول هدایت پارس جنوبی/ منصوریان جواب جمی‌ها را نداد

با وجود مذاکره مدیران باشگاه پارس جنوبی با چند گزینه نامدار برای حضور در جم، هنوز هیچ مربی حاضر به پذیرش هدایت این تیم نشده است.

ترس مربیان لیگ برتری از قبول هدایت پارس جنوبی/ منصوریان جواب جمی‌ها را ندادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان بازی تیم فوتبال پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم لیگ‌برتر، فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره گیری کرد. بلافاصله مدیران این باشگاه از مذاکره با گزینه‌های نامدار خبر دادند و امضای قرارداد با سرمربی جدید را به بعد از بازی با پرسپولیس در هفته شانزدهم موکول کردند.

با این حال امروز عنوان شد که انتخاب سرمربی جدید پارس جنوبی به تعطیلات نیم فصل موکول شده است و در حالی که گزینه‌هایی همچون رحمان رضایی، حمید درخشان و حتی علیرضا منصوریان برای هدایت زردپوشان جمی عنوان می‌شد، همچون بازی مقابل پرسپولیس، عرفان جم رتبه و مهدی نوری، دستیاران فراز کمالوند این تیم را تمرین می‌دهند و در بازی این هفته مقابل پیکان بازیکنان را هدایت خواهند کرد.

مراد مرادی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: با چند گزینه نامدار برای امضای قرارداد صحبت کردیم، اما آن‌ها حاضر به پذیرش هدایت پارس جنوبی نیستند. با علیرضا منصوریان هم قصد مذاکره داشتیم و حتی پیام‌هایی نیز به او ارسال کردیم، اما منصوریان هنوز جواب ما را نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار