حضور موفق خوزستانی‌ها در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نمایندگان خوزستان به ۲ رتبه برتر دست یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حضور موفق خوزستانی‌ها در جشنواره بین‌المللی قصه‌گوییبرگزیدگان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ۳ بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه معرفی شدند که خوزستان، ۲ رتبه برتر کسب کرد.

مریم فهیم‌پور کارشناس هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با قصه «این کدوی پیرزن نیست» رتبه سوم در بخش بین‌الملل این جشنواره را به خود اختصاص داد.

گیتی خامنه، مرتضی سرهنگی و اشکان خطیبی، هیأت داوران بخش بین‌الملل پس از بررسی آثار، برگزیدگان این بخش، ساره قصیر با قصه «جوجه» از لبنان و مهدی محمدیان با قصه «در بهای آزادی» از تهران را به‌صورت مشترک به‌عنوان مقام نخست و مریم فهیم‌پور با قصه «این کدوی پیرزن نیست» از خوزستان، کیمیا یعقوبی گودرزی با قصه «بیژن و منیژه» از تهران و سولماز صادق‌زاده‌نصرآبادی با قصه «قدم یازدهم» از آذربایجان شرقی را نفرات رتبه سوم مشترک معرفی کردند. در این بخش هیچ اثری واجد دریافت جایزه دوم شناخته نشد. به اختصاص یافت.

لی‌لی‌ناز زین‌وند لرستانی با قصه «دعای مستجاب شده» از استان رتبه دوم قصه برتر از نگاه مخاطبان را به دست آورد.

محسن وظیفه پشتکوه با قصه «زلزله تا زلزله» از استان اردبیل و آوا عزیزپور با قصه «من و بابام و آجیل» از استان اردبیل به‌عنوان قصه‌گو‌های برتر در مقام‌های اول و سوم قرار گرفتند. دیپلم افتخار این بخش نیز به علی بندیمه با قصه «لب، لب ندیده» از قم و مریم ابراهیمی‌فر از گیلان با قصه «لحظه‌های شیرین» تعلق گرفت.

یست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.