فرهمند: داورانی بی تجربه لیگ فوتبال بانوان را قضاوت می‌کنند

ملی پوش تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: داورانی که در لیگ برتر فوتبال بانوان قضاوت می کنند بسیار بی تجربه هستند.

الهام فرهمند ملی پوش تیم فوتبال بانوان وچان سنندج در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم‌های مدعی لیگ بانوان در هفته‌های اخیر به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار‌ها با نتایج جالبی به پایان رسید، تیم شهرداری بم در بازی با سپاهان اصفهان به پیروزی رسید، تیم ملوان بندر انزلی توانست از سد نماینده البرز عبور کند و بازی ۲ تیم شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام با نتیجه تساوی پایان یافت. این نتایجی که در بازی‌های اخیر به دست آمد، نشان می‌دهد که چه قدر هیجان رقابت‌های امسال بیشتر شده است.

او تصریح کرد: مدیران تیم ما و مدیران ورزشی سنندج تصمیم گرفتند که حامی مالی باشگاه ما تغییر کند و فکر می‌کنم در حال حاضر از لحاظ مالی در شرایط خوبی به سر می‌بریم، در گذشته حتی محل سکونت ما مشخص نبود، اما اکنون محل اسکان ثابت داریم و مشکلی هم از لحاظ مالی نداریم.

فرهمند افزود: متاسفانه قضاوت‌های امسال نه تنها پیشرفتی نداشته است بلکه نسبت به گذشته ضعیف‌تر هم شده است، داورانی که در لیگ استفاده می‌شوند بسیار بی تجربه هستند و حتی قوانین ساده فوتبال را هم نمی‌دانند. به نظر می‌رسد این داوران در کلاس‌های توجیهی داوری فوتبال شرکت نکردند و حتی برخی از آن‌ها کلاس‌های داوری فوتسال را گذراندند. به هر حال فدراسیون این فرصت را در اختیار چنین داورانی قرار داده، اما متاسفانه حق تیم‌های زیادی این وسط ضایع می‌شود.

ملی پوش تیم وچان سنندج در ادامه گفت: تیم‌هایی در لیگ ما هستند که امکان دارد در اواسط فصل به خاطر مشکلات مالی از لیگ انصراف دهند، تیم ما هدفی جز قهرمانی در مسابقات امسال ندارد و فقط برای رسیدن به آن می‌جنگد. در هفته آخر نیم فصل اول به مصاف تیم شهرداری بم خواهیم رفت، این دیدار حساسیت خاصی برای هر ۲ تیم دارد. تیم شهرداری بم تا اینجای فصل شکستی را تجربه نکرده است و امیدوارم پیروز این دیدار تیم ما باشد تا نیم فصل اول را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار