دادستان کل کشور:

دشمن برای ایجاد ناامنی در کرج برنامه داشت/ اغتشاشگران مردم را کشتند

دادستان کل کشور گفت: کرج و اطراف کرج یکی از شهرهایی بود که دشمن برای آن برنامه داشت.

دشمن برای ایجاد ناامنی در کرج برنامه داشت/ با امید دهندگان به دشمنان برخورد شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در آیین تودیع و معارفه دادستان جدید البرز با بیان این که امنیت برای یک شهر و یک جامعه مانند اکسیژن است، گفت: اگر امنیت باشد در سایه آن انسان می‌تواند آرامش آسایش و راحتی داشته باشد و اگر امنیت نباشد هیچ‌کدام از امور به روال خود نیست و جامعه دچار آسیب می‌شود.

دادستان کشور با بیان اینکه دشمنان ملت ایران تمام توان خود را برای گرفتن ایمان و امنیت ملت به کار گرفته اند، گفت: ملتی که ایمان نداشته باشد در برابر دشمن تسلیم می شود و ملتی که امنیت نداشته باشد هیچ ندارد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به تلاش دشمن در جهت ایجاد نا امنی افزود: اگر بخواهیم بر آرمان‌های دشمن پیروز شویم باید برنامه ای مدون داشته باشیم.

دادستان کل کشور با بیان این که مقام معظم رهبری راه نجات اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی دانسته اند، گفت: مجلس باید بر اساس این امر قانونگذاری کرده و دولت نیز باید در همین چهارچوب امور اجرایی خود را پیش ببرد.

حجت الاسلام منتظری با بیان این که از عناصر اغتشاشات اخیر اسلحه کشف شد، گفت: اغتشاشگران مردم را کشتند و بعد گفتند که کار نیروهای انتظامی بوده است، در صورتی که تعدادی از نیروهای انتظامی ما به شهادت رسانده و یا مجروح کردند.

دادستان کل کشور خطاب به دادستان ها گفت: با افرادی که با ایجاد ناامنی سعی در امیدوار کردن دشمنان دارند، به طور جدی برخورد شود.

او با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با نا‌امنی ‌از هرگونه پیشرفت جلوگیری کند، ‌عنوان کرد: ‌کرج و اطراف کرج یکی از شهرهایی بود که دشمن برای آن برنامه داشت.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه مناطق اطراف کشور منطقه‌ای پرآشوب و ناامن است، گفت: دشمن چرا برای این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کند و در جای جای دیگر نقاط عالم هیچ خبری از جنگ و کشتار نیست.

او با اشاره به این که دادستانی یک جایگاه بسیار مهم، اثرگذار و بی بدیلی است، افزود: دادستان ها باید مسئله حقوق عامه را جدی بگیرند و برای کاهش آمار زندانیان و استفاده از مجازات های جایگزین تلاش شود.

حاجی رضا شاکرمی، دادستان سابق کرج نیز در این مراسم گفت: در پنج سال و سه ماهی که افتخار خدمت در البرز را داشتم امنیت مردم اولویت نخست فعالیت‌های دادستانی بوده که البته این اتفاق خوب با همراهی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، نظارتی و نظامی به نتیجه رسیده است.

شاکرمی همچنین با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز البرز افزود: در مدت خدمتم در البرز با توجه به افزایش جمعیت، امروز شاهد کاهش پرونده های قضایی هستیم.

او در تشریح عملکرد خود گفت: کاهش جرائم خشن، رسیدگی به پرونده های تصرف اراضی ملی، کاهش جمعیت ورودی به زندان های البرز، الکترونیکی شدن پرونده های دادگستری  و حمایت از خانواده های زندانیان با کمک خیران از جمله اقدامات بنده در طول مدت خدمتم بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
اعتراضات واعتصابات که گاهی منجربه آشوب میشه درهمه جای جهان هرزگاهی اتفاق میفته،بدیهی است برای کمترشدن این نارضایتیهاباید به مطالبات برحق مردم رسیدگی کرد،وبامدیریت درست خسارات جانی ومالی آشوبهای احتمالی روبه حداقل رسوند.