دوره بصیرت در تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد

دوره بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ویژه کارکنان پایور و همسران و فرزندان در تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، چهارصد و شصت و هشتمین دوره بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور و همسران و فرزندان تیپ ۳۷ زرهی شیراز پس از چهار روز به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه این دوره که باحضور عباس عطاءالهی، فرمانده تیپ؛ حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ و جمعی از مسئولان، کارکنان و خانواده‌های شرکت‌کننده در تالار حضرت امام خمینی (ره) این تیپ برگزار شد، گواهینامه پایان دوره به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

عباس عطاءالهی، فرمانده تیپ ۳۷ زرهی در این مراسم با اشاره به فواید دوره بصیرت گفت: بصیرت یعنی شناخت دشمن و اهداف و ساز و کار‌های دشمنان و شناخت انحرافات و بیراهه‌ها و با شناخت این موارد است که میهن اسلامی ما می‌تواند روی پای خود بایستد و در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کند.

او افزود: خانواده‌های کارکنان ارتشی یکی از سالم‌ترین و محبوب‌ترین خانواده‌ها هستند و قطعاً دشمنان را خوب شناخته‌اند و این شناخت از طریق آگاه‌سازی به دست آمده است که یکی از این شیوه‌های آگاه‌سازی، برگزاری دوره‌های بصیرت توسط سازمان عقیدتی ـ سیاسی است.

عطاءالهی گفت: در طول تاریخ بسیاری از انسان‌های صالح و شایسته که نامشان در تاریخ مانده، کسانی بوده‌اند که امام زمان خود را شناخته‌اند، پس در هر عصری باید امام زمان خود را بشناسیم.

در این دوره چهار روزه، اساتید مدعو از حوزه و دانشگاه در خصوص شیوه همسرداری، فرزندپروری، تربیت فرزندان و فرزند بصیر، سبک زندگی اسلامی، اخلاق در خانواده، امر به معروف و نهی از منکر و آسیب‌های فضای مجازی جهت کارکنان، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان به تدریس پرداختند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار