آذربایجان غربی استان معین برای منطقه ۶ تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: آذربایجان غربی استان معین برای منطقه ۶ تهران برای هر گونه بحرانی تعیین شد.

آذربایجان غربی استان معین برای منطقه ۶ تهرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استان  در جلسه هماهنگی و بررسی دستور العمل اجرائی مدیریت بحران استان‌های معین و پیشتاز در کلانشهر تهران که با حضور شهردار منطقه ۶ تهران و سایر دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران منطقه ۶ در محل سالن کنفرانس پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ۶ تهران برگزار شد، گفت: آذربایجان غربی با محوریت منطقه ۶ تهران تعیین و باید با ایجاد تعاملات مستمر بین دستگاهی، خود را برای هر گونه بحرانی و در هر لحظه آماده نماید.

جعفری با اشاره به اهمیت و لزوم هماهنگی‌های قبلی جهت آمادگی برای بحران‌های احتمالی در شهر تهران، به وضعیت حادثه خیز بودن کشور و قرارگیری آن در کمربند آلپ هیمالیا اشاره کرد و بر لزوم آمادگی برای مقابله با زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه و طبیعی تاکید نمود.

وی با اشاره به اقدامات خوب و مناسب دولت در جهت کاهش خسارات و اثرات زلزله در کشور، اظهار داشت: دولت با اجرای طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌ها با اعطای تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده شهری و سایر تسهیلات‌های دیگر، اقدامات بسیار خوبی در کاهش خسارات زلزله در کشور انجام نموده است.

وی در ادامه به دستورالعمل اجرایی مدیریت بحران استان‌های معین و پیشتاز در کلانشهر تهران اشاره کرد و گفت: با تعیین استان آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای منطقه ۶ تهران، بایستی با ایجاد تعاملات مستمر بین دستگاهی، خود را برای هر بحرانی و در هر لحظه آماده نماییم.

مدیرکل مدیریت بحران استان در ادامه از آمادگی آذربایجان غربی برای هرگونه کمک و پشتیبانی برای منطقه ۶ تهران خبر داده و برگزاری مانور‌ها و جلسات فی مابین، تبادل اطلاعات مهم و حیاتی از جمله اطلاعات شریان‌های حیاتی، وضعیت ابنیه و ساختمانها، زیرساخت‌های منطقه را مهم و ضروری دانست.

در ادامه جلسه فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران از پیگیری آذربایجان غربی در هماهنگی امورات و اعلام آمادگی بعنوان استان معین منطقه ۶ تهران قدردانی نمود و گزارشی از وضعیت آمادگی منطقه ۶ ارائه نمود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.