همایش بزرگ نهم دی در سنندج برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همایش بزرگ سالروز حماسه آفرین نهم دی در سالم آزادی سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد سادات در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های نهم دیماه که در دفتر نماینده، ولی فقیه کردستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بصیرت، گرامیداشت یوم‌الله نهم دی به برنامه‌های این ایام پرداخت و گفت: نهم دی تجلی بصیرت مردم ولایتمدار بود که دفاع از کیان و ارزش‌ها در آن مطرح بوده و مردم برای حمایت از رهبری و ولایت بساط فتنه‌گران را برچیدند.

او با اشاره به اینکه حماسه نهم دی هر سال باشکوهتر از سال قبل برگزار می‌شود، افزود: با فتنه‌ای که امسال فتنه‌گران به راه انداختند این روز حماسی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

حجت‌الاسلام سادات به برنامه‌های ایام‌الله نهم دی در استان کردستان پرداخت و بیان داشت: برگزاری آئین نهم دی‌ماه در سالن آزادی سنندج، برگزاری همایش بانوان فاطمی در روز هشتم دیماه و نواختن زنگ بصیرت در مدارس از جمله برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اذعان داشت: برگزاری نشست‌های بصیرتی در مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و برگزاری همایش روحانیون و ائمه جمعه و علمای شاخص نیز در این ایام برگزار می‌شود و علاوه بر آن نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در حاشیه مراسم یوم‌الله نهم دی ماه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.