ذخیره سازی کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی پرمصرف در استان ذخیره سازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی پرمصرف از جمله شکر و برنج در استان ذخیره سازی شد اظهار داشت: این میزان نسبت به پارسال دو برابر افزایش یافته است.
 
اوافزود: روند ذخیره سازی ۶۰۰ تن گوشت مرغ هم برای روز‌های پایانی سال و شب عید به منظور تعادل قیمت این ماده پروتئینی پر مصرف در استان در حال اجراست.

نصیری با اشاره به ذخیره سازی ۷۶ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب دولتی به منظور تعادل بخشی در بازار و حمایت از قشر‌های کم درآمد در سه ماهه آخر سال گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بیش از ۵۲ تن از آن بزودی در اختیار شرکت‌های تعاونی کارگری، فرهنگیان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: به منظور تأمین مواد پروتئینی استان و تعادل در بازار مصرف، آمادگی توزیع روزانه افزون بر ۶۰ تن مرغ گرم و منجمد در بازار با قیمت مصوب در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار