بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین ملایر در بهار ۹۹

مدیر بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر گفت: اورژانس این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین اورژانس‌های کشور اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین ملایر در بهار ۹۹به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رامین فراهانی، مدیر بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر گفت: تکمیل و راه‌اندازی اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) یکی از نیاز‌ها و مطالبات اصلی شهروندان ملایری است که هر چه سریعتر باید راه‌اندازی شود.

او اضافه کرد: اورژانس در ۲ طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرهانی ادامه داد: طبقه اول اورژانس شامل آندوسکوپی، تریاژ، اتاق پذیرش، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق عمل است و دارای ۲۴ تخت برای بزرگسالان و سه تخت برای اطفال است.

او بیان کرد: تجهیزات اورژانس با کمک و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی همدان و نمایندگان ملایر در دست تامین است.

مدیر بیمارستان امام حسین ملایر عنوان کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان معین شهر‌های جنوبی استان است و بیماران تصادفی شهر‌ها و استان‌های همجوار به این بیمارستان اعزام می‌شوند، اورژانس فعلی بستر مناسبی برای ارایه خدمات به مراجعان نیست.

او خواستار شتاب بخشیدن در تکمیل و بهره‌برداری از اورژانس به عنوان یکی از مطالبات شهروندان ملایری شد و جذب نیروی پرستاری برای اورژانس این بیمارستان را از دیگر درخواست‌های مهم برشمرد.

فراهانی همچنین تجهیز ۲۴ تخت برای اورژانس، بازسازی اتاق عمل، راهروها، بازسازی آزمایشگاه و مساعدت برای ایجاد بخش خیرساز آندوسکوپی و کلونوسکوپی را از دیگر درخواست‌ها عنوان کرد و خواستار کمک و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پززشکی در تامین این نیاز‌ها شد.

به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) هم اکنون ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار دارد.

بیمارستان امام حسین (ع) ملایر دارای ۱۶۵ تخت فعال است و مجهز به دستگاه MRI و سی. تی. سکن، سی. سی. یو و آی. سی. یو و دیگر بخش‌ها با تجهیزات کامل است و بیش از ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ش

برچسب ها: اورژانس ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار