مبادله ۱۷۴ میلیون و ۱۹۴ هزار سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: آذر ماه امسال تعداد ۱۷۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۵۲۸ سهم در بورس همدان متعلق به ۵۰۴ شرکت مبادله شد.

مبادله ۱۷۴ میلیون و ۱۹۴ هزار سهم در بورس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان ارزش سهام مبادله شده را یک هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۱۷۹ ریال بیان کرد و گفت: این سهام در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان داد و ستد شد و ۵۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

او اضافه کرد: بر این اساس و با توجه به ۲۱ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۵۸ میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۶۱ ریال بوده که نسبت به آبان ماه، ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان ادامه داد: در این ماه شرکت‌های تأمین ماسه ریخته گری، گروه صنایع کاغذ پارس و داروسازی زهراوی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

او بیان کرد: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده که در آذر ماه ۱۰۳ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

اسکندری افزود: شاخص کل بورس در پایان آذر ماه معادل ۳۵۳ هزار و ۹۹۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۴۹ هزار واحد افزایش یافت.

او ابراز کرد: شاخص کل فرا بورس نیز با ۶۰۹ واحد افزایش به ۴ هزار و ۵۵۹ واحد رسید.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.