رونمایی از کتاب شعر،۲۰ برگ انار، اثر شاعر بافقی/ بنیاد وحشی بافقی راه اندازی می‌شود

با حضور جمعی از فرهیختگان و نویسندگان بافقی، کتاب شعری با عنوان دفتر، ۲۰ برگ انار، در کتابخانه مفیدی این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در مراسم  رونمایی از کتاب شعر،۲۰ برگ انار،گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه برای علاقمندان به فرهنگ و ادب، نویسندگان کتاب حمایت می‌شوند.

او افزود: شهرستان بافق با محوریت شاعر پرآوزاه وحشی بافقی به قطب فرهنگ و ادب کشور تبدیل می‌شود.

زاده رحمانی تصریح کرد : راه اندازی بنیاد وحشی بافقی و کنگره نکو داشت این شاعر نامی از برنامه‌های در درست اقدام در زمینه فرهنگ و ادب دراین شهرستان است.

او گفت: دفتر ۲۰ برگ انار، شامل ۲۰ غزل عاشقانه درباره انار از شاعر معاصر شهرستان محمدعلی قاسمزاده بافقی است که به بهانه شب یلدا منتشر شده است.

چاپ ۱۷ کتاب از نویسندگان بافقی

حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز در این مراسم، گفت: در حوزه تاللیف کتاب قدم‌های بزرگی تا کنون برداشته شده است و در سال جاری تاکنون ۱۷ کتاب از نویسندگان بافقی به چاپ رسیده است.

او افزود: به منظور ترویج فرهنگ و ادب اصیل ایرانی و اسلامی اولین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی در سال جاری در بافق برگزار می‌شود.

ارجمند گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی شاعرشهیر بافق است و علاقمندان به ادب و فرهنگ نیز می‌توانند با شرکت در فراخوان مربوطه به معرفی آثار خود در این زمینه بپردازند.

دفتر ۲۰ برگ انار اولین اثر از مجموعه سروده‌ها و نوشته‌های محمد علی قاسمزاده بافقی است که انتشارات آرادمان آن را با طرح جلدی از حمیدرضا بیدقی به زیور طبع آراسته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار