تجلیل از فرماندهان و سربازان برتر مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا

مراسم آیین پایان دوره سربازان پایه خدمتی آبان ماه مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا برگزار شد.

تجلیل از فرماندهان و سربازان برتر مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  آیین پایان دوره سربازان آموزشی مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و بالاتر پایه خدمتی آبان ماه سال ۹۸ در مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا با حضور سردار باقر عبدالعلی پور معاون اجرایی مراکز معاونت تربیت و آموزش ناجا به همراه جمعی از خانواده‌های سربازان و فرماندهان این مرکز آموزشی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ علی محمد دیلمی پور فرمانده مرکز تربیت آموزش عمومی شهید ادیبی ناجا به سخنرانی پرداخت و پس از قرائت سوگند نامه توسط سربازان ترخیص شده، مراسم اعطای درجه به سربازان و تجلیل از نفرات برتر این مرکز آموزشی انجام شد.

در این مراسم ۶ نفر از فرماندهان نمونه گردان‌ها، فرماندهان گروهان ها، سربازان نمونه در بخش علمی و تیراندازی این مرکز آموزشی تجلیل و به رسم یادبود لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

در ادامه نیز مراسم تکریم از خانواده سربازان آموزشی به دلیل ارج نهادن به به جایگاه و منزلت والدین توسط خود سربازان و فرماندهان این مرکز صورت گرفت.

در ادامه مراسم، نمایش نمادینی از جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در جنگ حق علیه باطل هشت سال از دفاع مقدس توسط سربازان اجرا شد و در آن تشیع نمادین پیکر شهدای گمنام و تفحص و جست و جو برای یافتن اعضای پیکر شهدا و لوازم آن‌ها به صورت نمادین اجرا شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
تو این پادگان دیپلم و لیسانس و...همش با هم قاطی هستن تو گروهان