کتاب های جدید انتشارات هزاره ققنوس منتشر شدند

مجموعه داستان کوتاه «داستان کوتاه کبیر» اثر «ابوالقاسم کبیری راد» در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد.

کتاب های جدید انتشارات هزاره ققنوس منتشر شدند

رضا حاجی آبادی مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب های جدید این انتشاراتی گفت: جدیدا کتاب هایی در انتشارات هزاره ققنوس داریم که کارهای انتشارش را انجام می دهیم.تعدادی از کتاب ها مجوز انتشار دارند و منتشر شده اند که از جمله آن ها مجموعه داستان کوتاه «داستان کوتاه کبیر» اثر  ابوالقاسم کبیری راد  است.

او افزود:از کتاب های دیگر می توان به « بیانیه عاشورا » اثر  احمد مازنی نماینده مجلس شورای اسلامی، چاپ دوم مجموعه شعر « مهدی صحرایی » با عنوان « این رها بادها »، رمان ۲۴۰ صفحه ای  و روانشناسانه سمانه پاکدل با عنوان « کسی منتظر ما نیست » اشاره کرد.

وی افزود:رمان «گسست » اثر  راضیه اسلامی نسب  رمان بسیار خوبی است علاوه بر آن رمان بلند « منهای یک نفر » اثر ناهید کهنه چیان،رمان « تصویر عشق در آینه زمان » اثر رقیه زاکانی ماراکانی که در اردیبهشت ماه منتشر شده بود اکنون به چاپ دوم رسیده و در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شده است.

مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس با اشاره به کتاب های در دست چاپ انتشارات هزاره ققنوس اظهار کرد: تعدادی داستان و مجموعه شعر در انتشارات هزاره ققنوس در دست چاپ داریم که از جمله آن ها کتاب «پشت چله خانه شیخ صفی »اثر بهناز حاجی محمد حسینی  است که هم اکنون چاپ دوم آن منتشر می شود. کتاب دیگر مجموعه طنز نوجوان با عنوان «آقا اجازه» اثر مهدی حسین پور، مجموعه شعر سید عبدالحمید ضائی  با عنوان  «گریستن در تاریکی» و مجموعه شعر سپید حمید رضا شکارسری با عنوان « لبخند تلخ مونالیزا » هم در انتشارات هزاره ققنوس در دست چاپ است.

حاجی آبادی ادامه داد: کتاب « قطار ۵۷ » اثر رضا رئیسی نخستین رمانی است که درباره سال ۵۷ نوشته شد و تا الان این کتاب چهار بار منتشر شده است چاپ پنجم این کتاب با ویراستی جدید در انتشارات هزاره ققنوس در دست انتشار است 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار