مجتمع آب‌درمانی در آذرشهر احداث می‌شود

مدیرکل میراث ­فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌­شرقی از آغاز احداث مجتمع آب‌درمانی و تندرستی در آذرشهر با همکاری بخش خصوصی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آبدار مدیرکل میراث ­فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌­شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی به واسطه واقع شدن در منطقه کوهستانی، مملو از چشمه‌های معدنی و دره‌های سرسبز و فرح‌بخش است، گفت: شهرستان‌های این استان، با داشتن چنین جاذبه‌های طبیعی شرایط مناسبی جهت سرمایه گذاری، بهره برداری و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری درمانی را دارند.

او، با اشاره به اینکه شهرستان آذرشهر از وجود این میراث‌های طبیعی بهره‌مند است، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان می‌توان این منطقه را ب‍ه ع‍ن‍وان م‍ن‍طق‍ه س‍ی‍‍اح‍ت‍‍ی و گ‍ردش‍گ‍ری شگفت انگیز م‍‍ع‍رف‍‍ی کرد.

آبدار با تاکید بر اینکه کمیت و کیفیت زیر ساخت‌ها در افزایش فعالیت‌های گردشگری به ویژه در جذب گردشگر در چنین نقاطی بسیار موثر است، افزود: در این راستا، طی سال جاری شاهد اجرای پروژه احداث مجتمع تندرستی و آب درمانی در این شهرستان هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی افزود: حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه ۳۵۰۰ مترمربعی بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال است، و اشتغال مستقیم برای ۲۰ نفر فراهم می‌شود که با آغاز به فعالیت این مجتمع گردشگران می‌توانند از امکانات درمانی و رفاهی آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار