حمایت کمیته امداد از هفت طرح دانش بنیان مددجویان

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: این نهاد در راستای بهره‌مندی و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش از طرح‌های دانش‌بنیان و پژوهشی که منجر به اشتغال زایی شود، حمایت مالی می‌کند.

حمایت کمیته امداد از هفت طرح دانش بنیان مددجویان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: کمیته امداد امسال از هفت طرح دانش بنیان مددجویان زیر پوشش برای ثبت اختراع حمایت مالی کرد و در نظر دارد به آن‌ها تسهیلات اشتغال پرداخت کند.

او با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله اولویت‌های پژوهشی خود را عنوان می‌کند، افزود: کمیته امداد امسال ۷۰ مورد پژوهشی اولویت دار را به صاحب نظران و اندیشمندان ارایه و از متقاضیان خواسته در قالب مقاله، پژوهش، کتاب و پایان نامه به این اولویت‌ها توجه کنند تا حمایت مالی این نهاد برخورددار شوند.

رخصی با بیان اینکه کمیته امداد از پایان نامه ارشد و دکترا دانشجویان که موضوع آن‌ها جزء اولویت‌های کمیته امداد باشد حمایت می‌کند، هدف اصلی کمیته امداد را حمایت از طرح‌های دانش بنیان پژوهش ها، پایان نامه‌ها و مقالات برای رفع فقر، محرومیت با توانمندسازی افراد و مددجویان ذکر کرد.

او مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان برشمرد و اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۳ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو مقاطع مختلف تحصیلی استان از خدمات کمیته امداد مانند کمک هزینه تحصیلی، شهریه و حمایت مالی پژوهشی برخوردار می‌شوند.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.