پرداخت ۲۰ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در هشترود

فرماندار هشترود از پرداخت ۲۰ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان برای اشتغال پایدار روستایی در هشترود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه گروه کاری بازار کار اشتغال و سرمایه گذاری هشترود از پرداخت ۲۰ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان برای اشتغال پایدار روستایی در هشترود خبر داد.

 امینیان  افزود: این مبلغ برای ۱۷۱ طرح با اشتغال زایی ۴۱۶ نفر پرداخت شده است که شهرستان رتبه چهارم استانی را کسب نموده است.

او افزود: همچنین ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کم بهره نیز برای بخش کشاورزی در قالب تسهیلات حمایتی به کشاورزان منطقه پرداخت شده که در این زمینه شهرستان رتبه اول استانی را کسب نموده است.

امینیان با بیان اینکه هرگونه سنگ اندازی بانک‌ها در موردپرداخت تسهیلات برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی قابل قبول نیست افزود: این گونه سیاست‌های اعمال شده در برخی بانک‌ها برخلاف سیاست‌های کلی دولت و شهرستان است.

فرماندار هشترود گفت: تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای باید براساس نیازمنطقه باشد نه براساس نیروی انسانی باشد.

او گفت: با توجه به وجود آثار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در منطقه هشترود سرمایه گذاری در بخش گردشگری اصلی‌ترین برنامه ریزی است و بخش‌های کشاورزی و معدن در اولویت‌های دوم و سوم سرمایه گذاری می‌باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار