معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

برگزاری استارت آپ و رویداد کارآفرینی منطقه‌ای در ایلام

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از برگزاری استارت آپ و رویداد کارآفرینی منطقه‌ای در این استان با حضور چند استان غرب کشورمان خبر داد.

رگزاری استارت آپ و رویداد کارآفرینی منطقه‌ای در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛روح الله سلیمانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: برگزاری استارت آپ منطقه‌ای که توسط کمیته امداد این استان برگزار می‌شود در پی نشست و هماهنگی معاونان اشتغال این استان‌ها که هفته قبل در ایلام برگزار شد صورت می‌گیرد.

او به روند برگزاری این استارت آپ اشاره کرد و افزود:تیم‌هایی از مددجویان تحصیل کرده و دارای استعداد که ایده‌های خلاقانه دارند و می‌توانند به کارآفرینان برجسته‌ای تبدیل شوند پس از شناسایی و ارائه آموزش‌های لازم به آنان در این استارت آپ شرکت خواهند کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام اضافه کرد: هدف از برگزاری این استارت آپ منطقه‌ای شناسایی افراد خلاق و دارای ایده در زمینه کسب و کار‌های خلاقانه، نوین و دانش بنیان از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان عضو خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد و زمینه ساز بروز استعداد‌های درونی آنان خواهد بود.

سلیمانی تصریح کرد: در پایان این استارت آپ، ایده‌های ارایه شده در زمینه کسب و کار‌های نوپا مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و ضمن انتخاب ایده‌های برتر، برای اجرایی شدن ایده‌های ارائه شده و حمایت از تیم‌هایی تشکیل شده، کمیته امداد با همکاری پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و شرکت هزاره سوم پشتیبانی‌های مورد نیاز از جمله ارایه آموزش‌های تخصصی، تأمین منابع مالی مورد نیاز و خدمات حمایتی دیگر برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر ارایه خواهند داد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.