در #تهران_ ما پیگیری شد؛

جزئیات سهمیه بندی بنزین برای افراد دارای معلولیت

#تهران_ما موضوع سهمیه بنزین افراد دارای معلولیت را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ ما باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «برای ما معلولان قرار بود یک سهمیه بنزین جدا قرار بدهند چی شد؟»

پاسخ سازمان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ 

شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره سهمیه بنزین افراد دارای معلولیت اظهار کرد: سهمیه بنزین افرادی که کارت سوخت آن‌ها به عنوان جانبازان و معلولان تأیید شده از همین ماه ۱۰۰ لیتر است.

او افزود: خودرو‌های پلاک ویژه معلولان علاوه بر ۶۰ لیتر سهمیه شخصی، ۴۰ لیتر بیشتر دریافت می‌کنند و برای خودرو‌های دوگانه سوز نیز علاوه بر ۳۰ لیتر شخصی، ۴۰ لیتر دیگر تخصیص داده شده است که در مجموع ۷۰ لیتر می‌شود.

رضایی تصریح کرد: کارت سوخت برخی از افراد دارای معلولیت و جانباز که از نوع کارت سوخت جانبازان و معلولان نیست، باید تغییر کند، البته سهمیه به کارت سوخت آن‌ها واریز می‌شود و تا زمانی که کارت جدید را دریافت کنند برای آن‌ها ذخیره می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
لطفا فکری ب معلولانی بشه ک در آمدی خوبی ندارن ک اتومبیل بخرند و ناچارند جایی هم ببرن هزینه برای رفت امد شون بپردازند

دولت اگه سهمیه بندی از خودرو به فرد تغییر بده عدالت برقرار میشه
وحتی قیمت اتومبیل هم تعدیل میشه
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۵:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام-همسرم با فروش طلاهاش و کمی ارثیه عموش یه ماشین بخاطر معلولیت ما و پسرم که جسمانی شدید دارن،البته درباره سهمیه بنزین و حتی فرمان و ترمز و کلاحش رو بخاطر اینکه سن قانونی نرسیده ،فعلا موندیم-ایا سهمیه بنزین شما بما نمیرسه یا نمیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی ناطقی
۰۵:۰۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
معلولین که ماشین ندارد چی می شد