رهبر انقلاب:

اگر انجيل اصلی در اختیار مسیحیان بود، خیلی از مشکلات حل می‌شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) حاشیه‌های از حضور رهبر انقلاب در منزل خانواده شهیدی ارمنی منتشر شد.

اگر انجيل اصلی در اختیار مسیحیان بود، خیلی از مشکلات حل میشدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی بن مریم علیه‌السلام دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب روایتی از متن و حاشیه حضور رهبر انقلاب در منزل خانواده شهید ارمنی «وهانج رشیدپور» منتشر کرد. این دیدار در زمستان ۱۳۹۴ برگزار شده است.

رهبرانقلاب در منزل شهيد ارمنی «وهانج رشیدپور»:

"...حقیقت دین مسیح با حقیقت دین اسلام تفاوتی ندارد. همان چیزی را که حضرت مسیح آورده است، اسلام شاید اضافه هم داشته باشد. چون اسلام بعداً آمده؛ اما مشکل اینجا است که این انجیلی که دست شماست، انجیلی نیست که خدا از آسمان فرستاده باشد. اینها روایات است.

احتمال دارد آن انجیل اصلی دست یهودیها باشد؛ یهودیهای فلسطین. آنها خیلی آدمهای مرموزی هستند. بعید نیست انجیل واقعی و تورات واقعی را داشته باشند. البته قایم میکنند و به کسی نشان نمیدهند.

اما اینهایی که ما داریم، و من هم دارم، روایت است. با چیزی که خدا بر قلب حضرت عیسی نازل کرده است فرق میکند. آن انجیل متأسفانه الان در اختیار کسی نیست. اگر آن بود، خیلی از مشکلات حل میشد. آدم میگذاشت کنار قرآن و میدید که اینها با هم هیچ تفاوتی ندارند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار