بسته اخبار حوادث امروز ۴ دی ماه ۹۸؛

تصادف مرگبار در جاده سیاهکل - لاهیجان / کشف ۶ تن چوب قاچاق در املش

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۴ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در جاده سیاهکل - لاهیجان

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: برخورد خودروی سواری با موتورسیکلت به مرگ یک زن و شوهر منجر شد.

او افزود: بر اثر برخورد موتورسیکلت و سواری سمند در جاده سیاهکل – لاهیجان در محدوده روستای بوجایه، راکب موتورسیکلت که مردی ۴۸ ساله بود، به همراه زن ۴۰ ساله ترک نشین موتورسیکلت در دم کشته شدند.

رئیس پلیس راه گیلان دلیل این حادثه را تخطی راننده سمند از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از سوی راکب موتورسیکلت اعلام کرد.

کشف ۶ تن چوب قاچاق در املش

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی املش گفت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی به مقادیری چوب دپو شده که در حاشیه رودخانه روستای سفید داربن مشکوک شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده ۶ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد، افزود: در این راستا یک متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی املش اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۹۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ جانعلی پور تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و برابر قانون با کسانی که بخواهند با این گونه سودجویی به اقتصاد کشور و بیت المال ضربه بزنند، برخورد می‌کند.

سارق لوازم داخل خودرو در رشت دستگیر شد

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی حین گشت زنی به فردی که در حال باز کردن درب یک خودرو پارک شده در یکی از معابر شهری بود، مشکوک شده و حرکاتش را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پس از اطمینان از اینکه فرد مورد نظر سارق است؛ او را دستگیر کردند، اظهار داشت: در بازرسی از متهم و وسایل همراهش ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه پخش خودروی سرقتی کشف شد.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان رشت اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.