رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح کرد؛

ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر در طب اورژانس

کوهپایه‌زاده، گفت: باید بیش از گذشته در زمینه طب اورژانس تلاش و سرمایه‌گذاری کرد تا این توانمندی توسعه یابد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، در کنگره سالیانه طب اورژانس، افزود: طب اورژانس به عنوان یک حرکت انسانی علمی شناخته شده است، دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان دانشگاه پیشرو در زمینه طب اورژانس فعالیت نموده و تعصب خاصی به این حوزه دارد.

او ادامه داد: آمادگی را داریم در طول سال به عنوان یک مرکز آموزشی مهارتی دوره‌های متناسب را برگزار نماییم و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

کوهپایه زاده با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر فناوری هم به طب اورژانس برای نجات بیماران کمک کرده است، افزود: اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است که در خاورمیانه کم نظیر است و زیرساخت‌های لازم پیش بیمارستانی و اورژانس در کشور فراهم شده است، البته باید بیش از گذشته در زمینه طب اورژانس تلاش و سرمایه‌گذاری نمود تا این توانمندی توسعه یابد.


بیشتر بخوانید: جهش توسعه زیرساخت‌سازی بیمارستان‌های جنوب شهر


او با اشاره به اهمیت طب اورژانس، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسیر دانشگاه نسل سوم از ایده‌ها و تفکرات رسته‌های مختلف طب اورژانس حمایت می‌نماید تا این تفکر و دانش علمی به عمل تبدیل شود و با حمایت اساتید، پشتیبانی وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها و اولویت بندی در این حوزه محصولات کاربردی تولید گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار