رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان از ثبات و کاهش ۲۰ درصدی نرخ مسکن در بازار مسکن استان اصفهان خبرداد.

رسول جهانگیری رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  داشت:بازار مسکن اصفهان پس از موج هیجانی که دروضعیت بازار بنزین به وجود آمد دچار نوسان قیمت شدیدی شده است.این موج هیجان در وضعیت بازار بنزین باعث از دست دادن ثبات و آرامش و همچنین قیمت منطقی بازار مسکن اصفهان شد.

او  ادامه داد:با تلاش‌هایی که از سوی اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان در حال اجرایی است پیش بینی می‌شود این نوسانات در قیمت بازار مسکن طی چند ماه آینده برطرف شود و نرخ مسکن مانندماه‌های گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته باشد.

جهانگیری  گفت: با توجه به ماه‌های  پایان سال جاری و خرید شب عید مردم جامعه شاهد کاهش تکاپوی در بازار مسکن خواهیم بود و همین می‌تواند کمک بسزایی در ایجاد ثبات و آرامش دوباره به بازار مسکن اصفهان داشته باشد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان تاکید کرد:وجود برخی دلال‌ها و گرانفروشی‌ها در بازار مسکن نیز یکی دیگر از دلایل افزایش نرخ مسکن در بازار اصفهان بود که با بازرسی و گشت‌های ویژه اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان این برخی از این افراد شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی شد.

جهانگیری اضافه کرد: در تلاشیم تا با منطقی کردن دوباره قیمت‌ها در بازار مسکن اصفهان وضعیت قدرت خرید مردم را سامان دهیم.

اوادامه داد:در حال حاضر تقاضا و استقبال مردم از خرید مسکن مطلوب است، اما چیزی که باعث رکود خرید مسکن در بازار اصفهان شده عدم عرضه مسکن به تقاضا کنندگان است که با تولید مسکن متناسب با قدرت خرید مردم در استان اصفهان می‌توانیم کمک پویایی به تقویت در این حوزه داشته باشیم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان در خصوص راهکار دولت بر اجرایی ساخت ۴۰۰هزارواحد مسکونی در سراسر کشور طی چند سال آینده یاد آور شد:با توجه به نیاز شدید مردم به مسکن در بازار اصفهان ساخت این تعداد مسکن نمی‌تواند نیاز مردم جامعه را برطرف کند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار