بازگشایی اجرای پروژه ساماندهی آبشوران

بخشی از معبر پارکینگ شهردای کرمانشاه که طی چند ماه اخیر به دلیل اجرای پروژه ساماندهی آبشوران در این قطعه مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : همانطور که وعده داده بودیم کار آب منقطه‌ای در قطعه اصلی ۱۲۰ متری آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری، ۲۵ آذر به اتمام رسید.

او گفت : این قطعه اکنون سرپوشیده شده و کار زیباسازی و آسفالت آن با شهرداری است که از ۲۵ آذر مکاتبات لازم را در این زمینه انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون دو قطعه کوچک ۸۰ و ۲۰ متری از ساماندهی آبشوران در منطقه پارکینگ شهرداری باقی مانده، گفت: پیمانکاران در این دو قطعه نیز مشغول به کار هستند و در کوتاهترین زمان این دو قطعه نیز به پایان می‌رسد.

درویشی با بیان اینکه اتمام این قطعات منوط به تامین اعتبار است، افزود: برای ساماندهی آبشوران در قطعه پارکینگ شهرداری هشت میلیارد تومان هزیه شده و این کار را در شرایط سخت مالی پروژه انجام دادیم.

او از ساماندهی قطعه پارکینگ شهرداری رودخانه آبشوران به عنوان یکی از بزرگترین کار‌های عمرانی تاریخ کرمانشاه و یک اقدام شجاعانه یاد کرد که کمتر کسی حاضر به اجرای آن بود و گفت: مستندانی داریم که نشان می‌دهد مردم در چه معبر پرخطری در حال تردد بودند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از مسیر ۱۴.۵ کیلومتری رودخانه آبشوران حدود ۷.۵ کیلومتر وضعیت بحرانی و ۲.۵ کیلومتر وضعیت بحرانی پرخطر دارد، افزود: اگر تصمیم به ساماندهی این قطعات هم باشد، به کمک و همکاری مردم نیاز داریم.

درویشی اشاره‌ای هم به کمبود منابع ساماندهی رودخانه آبشوران داشت و با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از کار ساماندهی آبشوران در مسیر ۱۴.۵ کیلومتری باقی مانده، گفت: برای امسال ۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی آبشوران تعیین شده بود که تاکنون هشت میلیارد تومان آن تخصیص یافته است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.