متقی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد دولت باعث از دست رفتن جایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان شد

فعال اصولگرا گفت: دولت کاری کرد که جریان اصلاح طلب پایگاه اجتماعی خود را از دست بدهد.

تنها بر روی شاخص ها بحث خواهیم کرد / مجلس آینده گفتمانی تر خواهد شدمجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود گفت: تمام تلاش ما این است که نظام یا به عبارتی گفتمان انقلاب برنده انتخابات باشد، زیرا اگر این موضوع جا بیفتد دیگر نگرانی‌مان این نیست که سرانجام لیست پایداری و یا دیگر لیست‌ها رای بیاورند، بلکه ما فقط نگران این هستیم که خدای نکرده باز یک مجلس ناکارآمد شکل بگیرد که مردم در عذاب باشند و این موضوعی است که بیشترین آسیب را به کشور وارد خواهد کرد.

او ادامه داد: پس همه باید تلاش کنند که مجلسی کارآمد شکل بگیرد که  نخبگان در آن مجلس حضور دشته باشند و این بارِ بر زمین مانده را بردارند، بنابراین به طور کلی ما در باره بحث سر لیستی صحبت نمی‌کنیم، بلکه فعلا تنها بر روی شاخص ها کار خواهیم کرد و به مرور جلو خواهیم رفت.


بیشتر بخوانید: نگاه به غرب خواست مردم را تأمین نمی‌کند/ اولویت ما به لیست واحد رسیدن است


متقی فر درباره سر لیست جبهه پایداری، گفت: ما اصلا بر روی افراد بحثی نداریم، بلکه روی شاخص ها تاکید داریم و این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند  چه کسانی این شاخص هارا دارند. معتقدم که حزب نباید افراد را انتخاب کند بلکه حزب تنها باید مردم را متوجه این معنا کند که درست انتخاب کنند.

فعال اصولگرا درپاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت که مجلس آینده اصولگرا خواهد بود؟ گفت: البته نمی‌توان انکار کرد که الان با عملکرد دولت فضا ارزشی تر شده و این موضوع به قدری واضح است که لزومی به پیشگویی ندارد، به نحوی که حتی خود اصلاح طلبان هم از عملکرد دولت راضی نیستند، زیرا اقدام دولت باعث شد که جریان اصلاح طلب پایگاه اجتماعی خود را از دست بدهد؛ بنابراین مجلس آینده گفتمانی تر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۵ دی ۱۳۹۸
از اول هم جایگاهی واقعی نداشتند
یه جورایی به زور خودشونو به مردم تحمیل کردند
یا با تبلیغ سلبریتی ها یا قول های کاذب
یا هم وعده هایی با رنگ ولعاب غربی
آخرین اخبار