آغاز ایمن سازی آموزشی مدارس حاشیه جاده‌های مازندران

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران،گفت:طرح ایمن سازی آموزشی در مدارس حاشیه جاده‌های مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران،گفت: طرح ایمن سازی آموزشی در مدارس حاشیه جاده‌های استان با هدف آموزش مفاهیم ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها آغاز شد.
 
او افزود: به منظور آموزش مفاهیم ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل اقدام به انعقاد قرارداد با گروه هنری-آموزشی جهت اجرای برنامه‌های آموزشی با محوریت ایمنی عبور و مرور برای دانش آموزان مدارس ابتدایی حاشیه محور‌های برون شهری استان کرده است.

شهرامی ادامه داد: موضوع قرارداد آموزش به دانش آموزان شامل مقررات راهنمایی و رانندگی، حفظ ایمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده‌های اصلی به عنوان عابر پیاده و دوچرخه سوار و اصول ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه می‌باشد.

شهرامی نیا با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت، گفت: ایمن سازی آموزشی در ۴۰ مدرسه پارسال صورت گرفت که با توجه به استقبال دانش آموزان و اولیای مدارس امسال نیز در ۳۰ مدرسه ابتدایی حاشیه محور‌های برون شهری تداوم پیدا کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار