رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیروان بیان کرد؛

توزیع ۱۶ هزار سهمیه شیر در بین دانش آموزان سیروانی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیروان گفت: ۱۶ هزار سهمیه شیر در بین دانش آموزان این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۱۶ هزار سهمیه شیر در بین دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سیروان اقدام به برگزاری کلاس اخلاق مدیران نمود و در ابتدای این جلسه ماشاءالله مرشدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان که مجری این جلسه نیز بودند گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در طول سال جاری در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش را ارائه نمود.

او در پایان نیز از زحمات نیروی انتظامی، شهرداری و خصوصا کمیته امداد امام خمینی (ره) سیروان که نسبت به توزیع ۱۶ هزار سهمیه شیر در بین دانش آموزان اقدام نمود و از سایر ادارات و نهاد‌های شهرستان که در طول سال جاری با آموزش و پرورش همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه نیز حجت الاسلام فریادی امام جمعه سیروان ضمن اشاره به نبود امکانات رفاهی و آموزشی و معیشتی لازم در شهرستان، نسبت به عدم سکونت مدیران در شهرستان انتقاد کردند و گفت: نباید بگذارید وضعیت شهرستان به همین روال ادامه داشته باشد.

فریادی اظهار کرد: ما می‌بینیم مدیران مدارس با بودجه‌ای ناچیز، ولی با تلاش و همت خود زحمت میکشند و مدرسه را مدیریت میکنند، پس از شما مدیران و مسئولین انتظار بیشتری هست و نباید مردم اینقدر گله‌مند باشند، با برنامه و سرکشی به موقع از کلیه روستا‌ها باید حداقل امکانات و نیاز‌های لازم را برای مردم فراهم کنی شما باید از مدیران خود مشکلات و درد این مردم را پیگیری و مطالبه کنید.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه ما خودمان از مردم هستیم و جزء این مردم هستیم، افزود: این مسئولیت یک امانت هست که خداوند به ما داده است، پس تا در صحنه هستیم باید کاری کاری کنیم که فردای قیامت پیش خدا و مردم شرمنده نشویم.

او در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که در باب خدمت به یکی از شهرستان‌های استان کردستان که واقعآ محروم بود و فرمودند اجر آنجا خیلی فضیلت دارد، گفت: شهرستان سیروان هم یکی از محروم‌ترین شهرستان‌ها می‌باشد پس خدمت کنید که انشاءالله با اتحاد، همدلی و برادری در کنار هم تلاش کنیم مشکلات شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.