افتتاح طرح ارتقاء کمی و کیفی پوشش ۲ لایه شرکت لوله سازی اهواز

افتتاح طرح ارتقاء کمی و کیفی پوشش ۲ لایه شرکت لوله سازی اهواز با حضور معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الله میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت لوله سازی اهواز با نوآوری و خلاقیت اقدام به اجرای پوشش FBE، دولایه برای خطوط لوله انتقال نفت انجام داده است.

او افزود: این نوع پوشش FBE در کشور کم است استفاده از ظرفیت حداکثری شرکت، تولید لوله استاندارد برای یک خط استراتژیک نفت و ایجاد ظرفیت کامل برای شرکت فولاد اکسین از مزایای این طرح است.

میرزایی  بیان داشت: اگر قرار بود لوله‌های انتقال نفت از خارج وارد شود هزینه‌ای معادل ۳۰۰ میلیون یورو در برداشت ضمن آنکه ۴۰ میلیون یورو نیز برای ایجاد این پوشش ۲ لایه نیاز بود.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه درواقع یک زنجیره کامل خلاقیت در کنار ابداعات دانش بنیان قرار گرفته که در تمام کشور قابلیت استفاده دارد تصریح کرد: این خطوط در پروژه ملی انتقال نفت گوره_جاسک استفاده می‌شوند که یک مسیر طولانی و استراتژیک است، با این اقدام شرکت لوله سازی اهواز یک خط استاندارد برای شرکت نفت ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.