در بسته حوادث ۶ دی ماه بخوانید؛

کشف شیشه در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعبه ۶ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۶ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف مواد مخدر از نوع شیشه در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان  گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی از ورود محموله موادمخدر صنعتی که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده، مطلع و کشف آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ۲ قاچاقچی موادمخدر صنعتی را با خودروی سواری پژو در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: مقدار ۱۹ کیلو و ۹۶۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه در بازرسی از خودروی متهمان کشف و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

دستگیری مدیر گروه‌های تجزیه طلب در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: گروه‌های معاند تجزیه طلب برای پنجم دی ماه به بهانه چهلمین روز کشته شدگان اغتشاشات آبان ماه از طریق فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و دعوت به تجمعات غیر قانونی داشتند.

او افزود: پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی یکی ازمدیر گروه‌های تجزیه طلب فعال در فضای مجازی را شناسایی وبه همراه فرد دیگری دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران پلیس رصد دقیق اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی نام بردگان رادستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از مخفیگاه متهمین ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه با محتوای ضد امنیتی کشف شد.

این مقام مسئول گفت: عوامل دستگیر شده در اهواز به انجام اقدامات ضدامنیتی درفضای مجازی باتشکیل گروه شباب العرب که حدود ۴ ماه در فضای مجازی بر علیه نظام فعالیت شان را شروع کرده اند با هدایت افرادی در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود از جمله اقدامات انجام شده در فضای مجازی فراخوان جهت تجمع در نقاط کلانشهر اهواز در چند مرحله، گرفتن فیلم و عکس ازتجمعات و اغتشاشات اخیر وارسال به فضای مجازی، فراخوان جهت تحریم انتخابات پیش روی مجلس، انتشار پرچم‌های جعلی، فراخوان تجمع به گرانی بنزین و ارسال فیلم جهت تشویش اذهان عمومی و تحریک جوانان، انتشار فیلم‌های تحریک‌آمیز بااستفاده از الفاظ رکیک بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وعده پرداخت ماهیانه مبالغی درقبال تشکیل گروه واتساپی به نامبردگان، عضویت در چندین گروه فضای مجازی که همه گروه‌ها وابسته به معاندین بودندو توهین به مسئولان نظام از اعترافات مدیر گروه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.