تولید بیش از ۵ هزار تن سولفات آلومینیم در چرام

تولید کارخانه سولفات آلومینوم چرام ۵ هزار و ۴۰۰ تن در سال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مدیر عامل شرکت صنعتی و خدمات مهندسی دنا با اشاره به اینکه کارخانه سولفات آلومینیوم شهرستان چرام در سال ۱۳۸۲ در ۳ مرحلۀ تولید مواد، تصفیه آب و فاضلاب، سوله سازی و خدمات پوشش ضد خوردگی فعالیت خود را آغاز کرد گفت: این واحد تولیدی برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
 
بهادر تقوی با بیان اینکه نیاز داخلی کشور به سولفات آلومینیوم ۲۴۰ هزار تن است افزود: تولید کارخانه سولفات آلومینوم چرام ۵ هزار و ۴۰۰ تن در سال است.
 
فرماندار شهرستان چرام به حمایت از سرمایه گذاران این طرح با اعمال مشوق‌های ویژه اشاره کرد و گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران در این کارخانه به منظور رفع مشکل بیکاری، جذب نیروی فعال و کارآمد، رونق اقتصادی، کمک به تولید ملی و توسعه استان و شهرستان اقدامات مثبتی انجام می‌شود.
 
هادی فتاحی اصل اضافه کرد: فعال شدن این معادن و احداث صنایع جانبی، بهترین پتانسیل برای ایجاد اشتغال در این شهرستان است که با این هدف از سرمایه گذاری در حوزه کارخانجات و معادن حمایت می‌شود.
 
بنا به این گزارش این کارخانه تنها تولید کننده سولفات آلومینیوم در جنوب کشور است .
 
گفتنی است ایران از واردکنندگان سولفات است و با راه اندازی این طرح علاوه بر صرفه جویی، نیاز کشور به واردات این ماده معدنی کاهش می‌یابد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.