تبلیغات غیررسمی داوطلبان نمایندگی مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به شروع تبلیغات غیررسمی داوطلبان نمایندگی مجلس در استان، گفت: کاندیدا‌ها باید به شعور افکار عمومی احترام بگذارند در چارچوب قانون حرکت کنند.

انتخابات مجلس به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهرام سلیمانی با بیان اینکه  فعالیت‌های برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور در اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شد گفت: ۴۱۲ داوطلب برای این دوره از انتخابات استان کرمانشاه (از دهم تا ۱۶ آذرماه) ثبت‌نام کردند که ۲۰ نفر از این تعداد پیش از بررسی صلاحیت داوطلبان از ادامه راه انصراف دادند.

او گفت: صلاحیت ۳۹۲ نفر باقی‌مانده در هیأت‌های اجرایی (از ۱۷ تا ۲۶ آذرماه) بررسی شد که در نهایت ۷۸ درصد از آن‌ها تایید شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه استان ۲۷ آذرماه اسامی ردصلاحیت‌شدگان را به آن‌ها ابلاغ کردند و این افراد به مدت چهار روز (از ۲۸ آذرماه تا یکم دی‌ماه) فرصت داشتند مراتب شکایت خود را به هیأت نظارت استان تحویل دهند.

او زمان فعالیت انتخاباتی نامزدها را از 23 تا 30 بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: فعالیت تبلیغات انتخاباتی در یک بازده زمانی هشت روزه تا یک روز قبل از آغاز اخذ رای ادامه دارد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار