احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ شیراز از پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در سطح منطقه خبر داد.

احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه ۱۰به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدزاده شهردار منطقه ۱۰ گفت: با توجه به سیاست‌های شهردار شیراز و شورای اسلامی دوره پنجم از اجرای پروژه‌های انسان محور، اجرای عملیات پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در دستور کار منطقه قرار گرفت.

او تصریح کرد: این پروژه در ۶ فاز و با طول حدود ۲۰ کیلومتر است که در طول مسیر این پروژه مبلمان شهری، سرویس بهداشتی، آبخوری، روشنایی کامل مسیر صورت پذیرفته است که می‌توان گفت این پروژه احداث پیاده راهی کامل در محور شمال غرب شیراز است.

احمدزاده بیان کرد: در حال حاضر فاز ۵ این پروژه که در پارک وحدت به طول ۲/۲ کیلومتر می‌باشد، اجرایی شده است و فاز اول آن از حدفاصل شهرک بزین تا خیابان هاتف واقع در ضلع جنوبی بلوار دکتر حسابی با اعتبار ریالی حدود ۷ میلیارد ریال که با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام است.

او افزود: فاز دوم این پروژه حدفاصل پل جهاد تا کمربندی امام خمینی به طول ۸/۳ کیلومتر از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد گردید و همچنین فاز‌های ۳ و ۴ نیز در سال ۹۹ آغاز به کار خواهد کرد.

احمدزاده در ادامه گفت: فاز ۶ این پروژه پس از تکمیل چپگرد صدرا از شهرک گلستان تا شهرک بزین به طول ۲ کیلومتر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.