بانوی دارتر خراسان جنوبی در رتبه اول ایران، چهارم آسیا و چهلم دنیا

زهرا رجبی بانوی دارتر خراسان جنوبی در رتبه اول ایران، چهارم آسیا و چهلم دنیا قرار گرفت.

بانوی دارتر خراسان جنوبی در رتبه اول ایران، چهارم آسیا و چهلم دنیابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، علیزاده رئیس هیات انجمن‌های ورزشیخراسان جنوبی گفت: بر اساس آمار منتشر شده در فدراسیون جهانی دارت (WDF) و بر اساس رنکینگ سال۲۰۱۹ میلادی زهرا رجبی از شهرستان طبس در رتبه چهلم دنیا قرار گرفت.

او افزود: در این رتبه‌بندی که بر اساس حضور و کسب مقام دارتیست‌ها در مسابقات مورد تایید فدراسیون جهانی به دست می‌آید دِگراف از هلند و هِدمن، اشتون و شروک از انگلستان به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را دارند.

علیزاده بیان کرد: بر همین اساس سوزکی از ژاپن در رتبه اول آسیا، دوندوف از مغولستان رتبه دوم و اوچی از ژاپن در رتبه سوم قرار دارد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی اظهار کرد: زهرا رجبی که امسال رتبه اول تمام مسابقات داخلی را نیز به خود اختصاص داده است با کسب ۱۸۰ امتیاز از مسابقات اوپن شیراز و اوپن ترکیه در جایگاه چهلم دنیا، چهارم آسیا و اول ایران قرار گرفت.

او  عنوان کرد: مژگان رحمانی از تهران هم با ۱۴۲ امتیاز در رتبه چهل و هشتم دنیا و دوم ایران و مهشاد عوض‌زاده از گرمسار در رتبه نود و پنج دنیا و سوم ایران هستند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.