امام جمعه کرج :

۹ دى ، مظهر قدرت و استقلال کشور است

امام جمعه کرج گفت: حضور مردم در راهپیمایى با شکوه ٩دى ٨٨ مستكبران را نا اميد كرد.

۹ دى شد مظهر قدرت و استقلال کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه این هفته  نماز جمعه  گفت :مهم ترين فتنه دشمن ، فتنه سبز ٨٨ بود كه به اميد بر اندازى براى نظام هزينه درست كردند ، مردم را سر در گم كردند و بعضى از خواص هم در زمين دشمن بازى كردند اما در تمام اين مدت رهبر انقلاب با روشن گرى صف مردم را از صف فتنه جدا كردند .

آیت الله حسینی همدانی افزود: اين روشنگرى ها باعث حضور مردم در راهپيمايى با شكوه ٩دى ٨٨گرديد و همه ى مردم امدند تا از نظام و سرزمينشان دفاع كنند.

او گفت: با این حرکت 9 دى جلوه حمايت مردم از نظام بود  که مظهر قدرت و استقلال كشور شد،  مستكبران را نا اميد كرد و باری دیگر انقلاب را تثبيت كرد .

خطیب جمعه کرج  افزود: انشالله امسال هم با توجه به شيطنت هايى كه شياطين بر عليه مردم داشته اند ملت ايران مخصوصا البرز نشينان با حضورشان امريكا و طرفدارانشان را مقلوب خواهندكرد .

امام جمعه كرج گفت:دشمنان ما در هيچ جبهه اى توان مقابله با مارا ندارد .

آیت الله حسینی همدانی در بخش ديگرى از سخنان خود به دو قطبى سازى معيشت و امنيت اشاره كرد و افزود: در فتنه اخير معيشت و امنيت مردم نشانه گرفته شد ، همانطور كه ديديد به فروشگاه ها و اموال مردم حمله كردند و در سيستم ديپلماسى ، باز عده اى موضوع FATFرا وسط كشيده اند كه راه حل مشكلات پيوستن به اين لوايح است.

خطیب جمعه کرج افزود: گفتمان انقلاب اسلامى نفس هاى امريكا و رژيم صهيونيستى و طرفدارانشان را به شماره انداخته است.

امام جمعه کرج گفت: دشمن از هر فرصتى استفاده ميكند تا ضربه اى بزند و هر چند وقت يكبار فتنه اى راه بياندازند و به سرعت اخبار آن  را پوشش دهند و با جريان سازى بر افكار عمومى تاثير گذار باشند.

ايت الله حسينى همدانى افزود:آمريكا اصرار دارد به اين كنوانسين بپيونديم تا نتوانيم تحريم ها را دور بزنيم اما در همه ى مسائل بايد گوش به فرمان رهبرى باشيم.

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند كليد حل مشكلات در داخل كشور است و همه بايد با تمام توان مسئوليت خود را انجام دهند گفت: همه بايد مسئوليت هاى خود را براى توليد داخل انجام دهند ، عده اى حل مشكلات را در مذاكره ميدانند اين ها بى راهه رفته اند و در برابر دشمن احساس ضعف ميكنند.

خطیب جمعه کرج در بخش ديگرى از سخنان خود به ٧دى ماه سالروز تشكيل نهضت سواد آموزى اشاره كرد و افزود: در استان با توجه به آمار هايى كه در اختيار من قرار داده اند، بى سوادى وجود ندارد و كارهاى خوبى در اين زمينه در استان انجام شده است .

امام جمعه كرج  در ادامه گغت:  از دستگاه هاى اطلاعاتى و امنيتى استان مخصوصا اطلاعات سپاه در موضوع دستگيرى باند فساد در دانشگاه پزشكى استان تشكر ميكنم.

ايت الله حسينى همدانى  به برخى ناهنجارى ها در فضاى علمى استان اشاره كرد و گفت: بعضى از كنسرت ها در برخى از دانشگاه هاى استان با وضعيت نا مناسبى تشكيل يا برگزار شده كه بايد با قاطعيت با ان برخورد شود.

خطیب جمعه کرج با اشاره به  سالروز ولادت حضرت زينب و شخصيت بزرگ ايشان در ولایتمداری  افزود:  حضرت زينب از امام خودش تبعيت محض داشت و لحظه اى جلوتر يا عقب تر از امام خودش نبود و ما نيز بايد گوش به فرمان ولى خود باشيم زيرا حوادث مهم و طراحى شده دشمنان براى ساقط كردن نظام اسلامى با رهبرى مقام معظم رهبری خنثى شد .

او با توجه به نامگذارى روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار گفت : مسئولين بايد مشكلات صنفى پرستاران را با مديريت دنبال كنند تا اين گروه بتوانند با انگيزه وظيفه خود را انجام دهند و يك ارامش نسبى داشته باشند.

انتهای پیام / خ . م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.