خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت:

انتخابات مجلس فرصتی برای گزینش افراد اصلح و شایسته

امام جمعه شهرکرد گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی گران‌بها جهت گزینش افراد اصلح و شایسته برای اداره کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۶ دی ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روست و این رویداد بزرگ فرصتی گران بها برای گزینش افراد اصلح و شایسته برای وکالت مردم است تا کشور بیش از پیش در مسیر درست پیش رود.

او افزود: مردم مراقب باشند با انتخاب درست، افرادی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند که اهل و شایسته باشند چرا که اگر صندلی مجلس به چنگ نااهلان بیفتد، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دچار خسارت و آسیب می‌شود.

نکونام با بیان اینکه حماسه نهم دی را مردم با بصیرت ایران اسلامی رقم زدند و فتنه ۸۸ را برچیدند، اضافه کرد: نهم دی درس بصیرت، فهم درست، تحلیل شناسی و دشمن شناسی است و این مردم حق و باطل را به درستی تشخیص دادند و پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران را پاینده نگه داشتند و این روز حماسی برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شد.

نمانیده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به موقعیت بالنده نظام جمهوری اسلامی ایران در عصر ولایت فقیه هم اشاره کرد و گفت: وقتی رهبری در کشور نباشد ملت‌هایی مثل عراق و افغانستان از چپاول دشمنان به ویژه استکبار جهانی آسیب می‌بینند و هم اکنون اختلافات درونی کشورشان را به بحران کشیده است.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: مردم ایران به رهبری ولایت فقیه، با عظمت و مقتدر سرنوشت خود را بدون دخالت عوامل خارجی و دشمنان تعیین می‌کنند و این درس بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران به تمام کشورهاست که تا ولایت حاکم نباشد، دشمنان چشم طمع به آن کشور‌ها می‌دوزند.

او همچنین از مسئولان استانی و ملی خواست در خدمت رسانی به نقاط دوردست استان بخصوص گازرسانی و تأمین سوخت و کپسول گاز به روستا‌ها سرعت ببخشند و با آغاز فصل سرما و بارش ها، مسیر‌های دشوارگذر و محور‌های ارتباطی با مراکز شهرستان‌ها را هرچه سریعتر بازگشایی کنند.

امام جمعه شهرکرد همچنین گفت: در بررسی مشکلات انتقال آب از چهارمحال و بختیاری به استان‌های همجوار، باید توازن و عدالت برقرار شود و با قانون شکنی‌ها و متخلفان برخورد قاطع شود تا حق مردم استان چهارمحال و بختیاری در تأمین آب محفوظ بماند.

نکونام همچنین سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت و از پرستاران بعنوان جهادگران عرصه سلامت یاد کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.