رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

شما را به عنوان متولیان آینده دانشگاه می‌بینم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بودن در کنار دانشجویان برای من ساعات خوش و پر از احساس خوشایند است و شما را به عنوان متولیان آینده دانشگاه می‌بینم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه‌های علوم‌پزشکی گستردگی کار زیادی دارند و ما غیر از بحث آموزش و دانشجویی، باید امور بسیاری را ساماندهی کنیم و بر این اساس به معاونان تفویض اختیار صورت گرفته و آنان در خدمت آموزش و رفاه دانشجویان هستند.

او گفت : همه دانشجویان در جریان شرایط حال حاضر کشور بوده و از افزایش هزینه‌های دانشگاه مطلع هستید در حالی که بودجه دانشگاه در بخش عمومی با کاهش و کاهش تخصیص مواجه شده و درآمد‌های اختصاصی توسط بیمه‌ها با تاخیر بسیار زیاد پرداخت می‌گردد و همین موجب مشکلات بودجه‌ای در بخش‌های مختلف از جمله دانشجویی شده است.

مرادی افزود : شما برندگان مسابقه بزرگ کنکور هستید و نقاط قوت شما به حدی است که نباید نا امیدی و سرخوردگی در شما فراهم‌گردد. من خود به عنوان دانشجوی این دانشگاه می‌دانم شرایط تحصیل در این دانشگاه چقدر تغییر کرده و تا چه اندازه امید بخش است.

او افزود : چه نکته امیدوار کننده‌ای بیشتر از این‌که شما در حال تلاش هستید که علمی را فرا بگیرید که می‌توانید موجب نجات جان هم‌نوع شوید.

مرادی گفت : ما باید توقعات خود را بر اساس وضعیت حال تنظیم کنیم و میدانیم‌دنیا دنیای رقابت است و شما تلاش کنید یا بهترین و یا اولین باشید که حتما جایگاه مناسبی در جامعه خواهید یافت.

او گفت : شما برای رسیدن به موفقیت‌های علمی، مالی و اقتصادی گام به‌گام پیش بروید و بدانید بزرگان ما در این شهر هم به این روش پیش رفته اند.

مرادی افزود : تیم‌مدیریتی دانشگاه در راستای رسالت خود تلاش می‌کند و سعی کرده ایم دین خود را به اعضای هیات علمی و دانشجویان ادا کنیم و بر همین اساس مستقل عمل نموده و در راستای منافع دانشگاه قدم برداشته ایم و علی رغم‌برخی فشار‌ها در برهه‌هایی، به طور مستقل تصمیم گیری نموده ایم و بنده ضمن تعامل مناسب، اجازه دخالت در دانشکاه را نخواهم داد.

او افزود : سهمیه دانشجویی در سازمان سنجش تعیین می‌گردد و دانشگاه در آن و یا حتی تخلفات احتمالی دخیل نبوده و آنان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

مرادی گفت : دیدار سرزده و ملاقات بیستر با دانشجویان و فضا‌های آموزشی و اقامتی دانشجویان عزیز را حتما در نظر خواهیم گرفت.

او گفت : در کنار رکن اصلی آموزش، ما به عنوان استاد باید با رفتار خود، رفتار و عمل حرفه‌ای را به دانشجویان بیاموزیم.

مرادی افزود : من خود برای تقویت نشریات‌دانشجویی پیشقدم شده و‌در نوشتن مطالب تخصصی رشته خود یعنی ارولوژی و‌مهندسی بافت با نشریات دانشجویی همکاری می‌کنم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.