هفته بیستم لیگ جزیره؛

منچستر یونایتد امیدوار به پایان خوش فصل / کار آسان تاتنهامی‌ها مقابل نوریچ

رقابت‌های هفته بیستم لیگ جزیره امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته بیستم لیگ فوتبال جزیره امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف حریفان شان می‌روند، لیگ انگلستان تنها لیگی است که هنوز به نیم‌فصل نرسیده و با انجام بازی‌های این هفته و بازی‌های معوقه آن پرونده این رقابت‌ها بسته خواهد شد.

شباطین سرخ امیدوار به پایان خوش فصل / کار آسان تاتنهامی‌ها مقابل نوریچ

تیم‌های فوتبال برایتون و بورنموث در نخستین این دیدار‌ها از ساعت ۱۶ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند، یاران علیرضا جهانبخش با ۲۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و حریف اش هم با امتیازی مشابه و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده شانزدهم قرار دارد، برنده این دیدار می‌تواند جایگاهش را در جدول رده بندی تثبیت کند و سال را با یک برد به پایان برساند. پس از این بازی هم سه دیدار هم زمان پیگیری می‌شود که در نخستین آن تیم فوتبال نیوکاسل رده دهمی به مصاف اورتون رده سیزدهم می‌رود تیم میزبان یعنی نیوکاسل ۲۵ امتیاز دارد و اورتون هم ۲۲ امتیازی است، آبی های مرسی سایدبه تازگی با کارلو آنجلوتی به توافق رسیده‌اندو امیدوارند با برد در این بازی جایگاهشان در جدول رده بندی را ارتقا دهند و سال میلادی را با پیروزی به پایان برسانند.

شباطین سرخ امیدوار به پایان خوش فصل / کار آسان تاتنهامی‌ها مقابل نوریچ

ساوتهمپتون و کریستال پالاس هم در یک دیدار میانه جدولی با هم بازی می‌کنند، تیم میزبان یعنی ساوتهمپتون با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و کریستال پالاس هم با ۲۶ امتیاز تیم نهم جدول رده‌بندی است. واتفورد و استون ویلا هم یک دیدار انتهای جدولی را برگزار می‌کنند تیم واتفورد با ۱۳ امتیاز در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد و استون ویلا هم با ۱۸ امتیاز در جایگاه هجدهم است، پیروزی در این بازی می‌تواند به دو تیم کمک کند تا با دشت ۳ امتیاز این بازی در آینده مسیر بتوانند از قعر جدول فاصله بگیرند.

شاگردان مورینیو در تاتنهام هم در یکی دیگر از بازی‌های امشب میزبان نوریچ هستند آن‌ها با ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و امیدوارند با برد در این بازی و توقف احتمالی چلسی بتوانند یک پله صعود را در پایان سال ۲۰۱۹ تجربه کنند و به رتبه چهارم جدول برسند ، حریف شان اما وضعیت بسیار بدی دارد و با ۱۲ امتیاز در جایگاه بیستم جدول رده‌بندی است،پیش‌بینی می‌شود سفیدپوشان لندنی کار سختی برابر نوریچ نداشته باشند، این بازی از ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار می‌شود.

شباطین سرخ امیدوار به پایان خوش فصل / کار آسان تاتنهامی‌ها مقابل نوریچ

در دیگر دیدار‌ای که از همین ساعت ۲۱ و پیگیری می‌شود تیم‌های وستهام و لسترسیتی به مصاف یکدیگر می‌روند، وستهام با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و لسترسیتی که در هفته گذشته مقابل لیورپول شکست سنگین را متحمل شد با ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاده است.

تیم‌های فوتبال برنلی و منچستر یونایتد هم آخرین بازی امشب را برگزار می‌کنند این دیدار از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود و شاگردان سولسشر که با ۲۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند امیدوارم با پیروزی در این بازی نه چندان سخت برابر حریف رده دوازدهم ایشان بتوانند در جدول رده بندی صعود را تجربه کنند و سال میلادی ۲۰۱۹ را به عنوان ششمین به پایان برسانند.

شباطین سرخ امیدوار به پایان خوش فصل / کار آسان تاتنهامی‌ها مقابل نوریچ

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره هم فردا شاهد بازی‌های جذاب و دیدنی میان تیم‌های چلسی و آرسنال و منچستر سیتی و شفیلد یونایتد خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار