مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان معرفی شد

حجت الاسلام مجید پوراندخت با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت معرفی و از خدمات حجت الاسلام رسول کهخا سلیم مدیر سابق این مجموعه قدردانی شد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان معرفی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان رضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در این مدرسه دینی، اظهار داشت: امیدوارم با مدیریت جدید حوزه علمیه، مسیر موفق مدیر پیشین ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی افزود: امیدواریم با عنایت ویژه خداوند و حضرت، ولی عصر (عج) و با کمک اساتید حوزه مدیریت جدید بتواند اقداماتی مناسب را در راستای پیشرفت حوزه انجام دهد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه سفیران، نیاز استان و هدف این مدرسه تربیت مبلغ است.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ما باید با برنامه بلند مدت به دنبال توسعه حوزه سفیران باشیم و حتی اگر بشود ورودی حوزه‌های علمیه را حوزه سفیران قرار دهیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا هرکس که می‌خواهد وارد حوزه‌های علمیه شود از مسیر حوزه سفیران ورود کند و در ابتدا درس تبلیغ را فرا گیرد و پس از آن سطوح بالاتر را تحصیل کند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: توجه و اهتمام بیشتر به حوزه سفیران می‌بایست خود را در عمل هم نشان دهد یعنی باید با کیفی‌تر کردن برنامه‌ها مانند دعوت از اساتید مجرب و برگزاری برنامه‌های مفید این را در عمل هم مشاهده کنیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در تلاش برای تقویت حوزه علمیه از نظر جنبه‌های علمی، پژوهشی و هم از نظر جنبه‌های اخلاقی و اعتقادی باشید.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: در کنار مسائل علمی و پژوهشی آن چیزی که بسیار مهم به نظر می‌رسد که باید به آن پرداخته شود مساله اخلاق است و ویژگی خاص و عمده حوزویان نیز که همین مساله اخلاق بوده و طلبه‌ای که با اخلاق‌تر و با ایمان‌تر باشد بیشتر می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: در کنار رشد تبلیغ، رشد مهارت‌ها نیز مهم است و در کنار آموزش باید این مهارت‌ها به کار هم گرفته شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار