شرکت نویسندگان بزرگسال و نوجوان در جشنواره داستان شیراز

۱۶۸ نویسنده بزرگسال و نوجوان در جشنواره داستان شیراز شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید خادم دبیر جشنواره استانی داستان شیراز گفت: ۱۱۸ داستان کوتاه، ۱۴ نمایشنامه و ۱۱ فیلمنامه از ۱۴۳ داستان‌نویس بزرگسال ساکن استان فارس و ۲۵ داستان کوتاه از ۲۵ داستان‌نویس نوجوان ساکن استان فارس وارد مرحله اول داوری شد.

او، بیان کرد: جشنواره داستان شیراز در ۳ قالب داستان کوتاه، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان آذرماه بوده است.

خادم تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره داستان شیراز در دو رده سنی نویسندگان ۷ تا ۱۶ ساله و نویسندگان ۱۷ سال به بالا داوری می‌شوند که برندگان و جوایز در هر رده مجزا هستند و هیچ گونه محدودیت حجمی برای آثار ارسالی وجود نداشته است.

دبیر جشنواره استانی داستان شیراز ادامه داد: اسامی آثاری که به مرحله دوم داوری نهایی راه یافته باشند، تا ۱۵ اسفندماه امسال اعلام می‌شود.

او، افزود: اختتامیه جشنواره در نیمه دوم فروردین ماه ۹۹ برگزار و اسامی داوران و برگزیدگان هر بخش نیز در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

در نخستین دوره این جشنواره ۱۵۸ داستان کوتاه، ۲۴ نمایشنامه و ۱۸ فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شده بود، که ۱۹۱ داستان‌نویس بزرگسال و ۲۱ داستان کوتاه از ۲۱ داستان‌نویس نوجوان ساکن استان فارس در این جشنواره شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار