۴ کشته و زخمی در تصادف جاده هراز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: حادثه رانندگی در محدوده پیچ شیطان جاده هراز یک کشته و ۳ زخمی بر جای گذاشت.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده هراز شهرستان آمل، بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش لاریجان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه که در محدوده پیچ شیطان به وقوع پیوست، یک خودروی سمند با ۴ سرنشین که در این محور در حال حرکت بوده با یک خودروی کیا سورنتو در مسیر مقابل برخورد کرد.

سرهنگ قدمی گفت: بر اثر این تمامی سرنشینان خودروی سمند که همگی از اعضای یک خانواده بودند، مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

او با بیان اینکه یکی از سرنشینان ۳ ساله این خودرو به علت شدت صدمات و جراحت‌های وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، افزود: علت تامه این حادثه از سوی کارشناسان این پلیس در دست بررسی است.

رئیس پلیس راه مازندران از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن را خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو برشمرد و به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار