امیر نصیرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

لباس نیروی هوایی کفن ما است/ صد‌ها پرواز برای حراست از مرز‌ها توسط نهاجا

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی روزانه صد‌ها سورتی پرواز برای حراست از مرز‌ها دارد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شهادت خلبان شهید محمدرضا رحمانی اظهار کرد: از زمان بر تن کردن لباس نیروی هوایی  واقف هستیم که این لباس کفن ما خواهد بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد:  وقتی وارد نیروی هوایی می‌شویم  به دید شغل به آن نگاه نمی کنیم، بلکه همه ما به عنوان سربازان ولایت وارد میدان می‌شویم، علاوه براین باید بگویم که نیروی هوایی روزانه صد‌ها سورتی پرواز برای حراست از مرز‌ها به صورت عملیاتی دارد.

او با بیان این که وظیفه نیروهای هوایی در دنیا حراست از مرزها است، گفت: تمامی خلبان‌های جمهوری اسلامی ایران براساس نوع ماموریت، وظیفه خود را انجام می‌دهند و هر لحظه هم آماده نوشیدن شهد شیرین شهادت هستند.

نصیرزاده خاطر نشان کرد: ما همکاران بسیاری را در سال‌های گذشته و دفاع مقدس داشتیم که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و انشالله خداوند توفیق دهد ما هم در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۷ دی ۱۳۹۸
بله.
هواپیماهای فرسوده هم تابوت ماست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
باسلام ضمن تسلیت به مناسبت شهادت خلبان عزیز کشورم به خانواده ی ایشان و همگاران ومردم شریف ایران می خواستم از فرمانده ی نیرو هوای به عنوان یک هموطن بپرسم اولا همه می دانند کوه های سبلان همیشه هوای سرد ونامساعدی دارد چگونه با اشنایی به این امر دستور پرواز به ایشان داده, شده دوما جنگنده همیشه یک خلبان و یک کمک خلبان دارد که اگر اتفاقی به خلبان بیافتد کمک خلبان هواپیما را هدایت کند چرا ایشان تنها دراون هوا ی سرد و برف وبوران بود ه خواهشا جواب بدهید فکر می کنم خیلیها این سوالها را داند خداوند روحش را با سید شهدا مشهور سازد
آخرین اخبار