برگزاری مناقصه تله‌کابین طاقبستان با ۳ سرمایه‌گذار

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه از برگزاری مناقصه تله‌کابین طاقبستان با ۳ سرمایه‌گذار در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،وحید شامبیاتی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه به ارائه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرداری کرمانشاه پرداخت و گفت : در پروژه تله‌کابین طاقبستان تا کنون عملیات خاکی سایت پایین، تهیه نقشه‌های اجرایی خط تله‌کابین توسط یکی از شرکت‌های این حوزه صورت گرفته است.

او گفت : همچنین مناقصه عمومی برای اجرای عملیات سیویل پایه‌های تله کابین و انتخاب پیمانکار در تاریخ ۱۰ دیماه انجام شده است.

او گفت: در این راستا فراخوان عمومی انتخاب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شده و ۳ سرمایه‌گذار همزمان پای کار آمدند و در تاریخ ۱۱ دیماه ۹۸ جلسه بازگشایی پاکت‌های سرمایه گذاران منتخب را داریم.

شامبیاتی گفت: پروژه را در دو مرحله پیش می‌بریم، هم به لحاظ انتخاب پیمانکار و هم با سرمایه گذار بخش خصوصی وارد مذاکره شده‌ایم.

این مسئول مبدا شروع پروژه را ضلع شمال‌غربی پارک کوهستان عنوان کرد و افزود: برای شروع گردش کار نیز سه برنامه اساسی از جمله کار مطالعات اولیه، تأمین قطعات و تهیه نقشه‌های مورد نیاز را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه گفت: در تهیه قطعات با توجه به موقعیت کشور و امکانات صنعتی که در ایران فعال است می‌توانیم ۷۵ درصد قطعات را در داخل تهیه کنیم.

او افزود: برای قطعات حساس نیز با کشور اتریش صحبت کردیم که از آنجا وارد کنیم و بقیه قطعات برای پایه نیز در استان تهیه می‌شود.

شامبیاتی، زمان اجرای پروژه را ۱۸ ماه عنوان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ۱۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است که این هزینه در بخش سیویل، تهیه قطعات، تهیه بخش الکتریکال، نصب و راه اندازی دیده شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه برای این پروژه کابین‌های ۶ نفره در نظر گرفته شده است، گفت: طول این پروژه ۱۴۸۰ متر است که برای این متراژ ۱۴ پایه نیاز دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار