احداث زمین ورزش‌های ساحلی درمیدان قانع بهاران سنندج آغاز شد

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از آغاز احداث زمین ورزش‌های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد.

احداث زمین ورزش‌های ساحلی درمیدان قانع بهاران سنندج آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عابدین لطفی مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: این زمین ورزشی برای ورزش‌های فوتبال، والیبال و کبدی و در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر در ابعاد ۱۸*۳۶ احداث خواهد شد.

او افزود: توسعه فضا‌های ورزشی در شهر و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین شهروندان در ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی جامعه با نشاط تاثیر بسزایی دارد.

عابدینی بیان کرد: سال گذشته کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج مصوب نمود که در راستای احداث فضا‌های ورزشی سه زمین ورزشی در سطح شهر احداث شود.

او یادآورشد: احداث سایت ورزش صبحگاهی در آبیدر، احداث زمین ورزشی در بلوار معلم و همچین احداث زمین ورزشی در میدان قانع بهاران از جمله زمین‌های ورزشی است که امسال عملیات احداث آن آغاز شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج خاطرنشان کرد: این زمین ورزشی برای ورزش‌های ساحلی فوتبال، والیبال و کبدی در حال احداث است و رختکن و سکوی تماشاچی هم درکنار این زمین احداث خواهد شد.

اوعنوان کرد: در حال حاضر عملیات تسطیح، رگلاژ، احداث دیوار و فنس کشی در راستای آماده سازی این زمین ورزشی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.