مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام :

فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه‌های لازم، فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود.

فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منعقد شده است، ۱۰ فیلم در سه سانس در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهند شد.

او با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام از ۱۵ بهمن ماه اکران می‌شوند اظهار کرد: امسال برنامه اکران فیلم‌ها در مراکز استان‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه انجام و حداقل ۱۰ فیلم در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهد شد.

خودآموز با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این مدت هر روز فیلم‌ها در سه سانس در سینما فرهنگ شهر ایلام برای عموم مردم اکران می‌شود یادآور شد: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر ملی در استان‌ها و بهره مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.