دعوت نمایندگان گیلان از مردم برای حضور در تجمع ۹ دی

مجمع نمایندگان گیلان از مردم برای حضور حماسی در تجمع یوم الله ۹ دی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مردم استان برای حضور پرشور در تجمعات یوم الله ۹ دی دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: ۹ دی ماه ۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

خلق حماسه نهم دی متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده فتنه سال ۸۸، خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند هر گیلانی یک میرزا کوچک بوده و به عهدی که با امامشان بستند پایبندند.

اینک در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اینجانبان همراه با موج خروشان مردم مومن و انقلاب گیلان در تجمعی که روز دوشنبه نهم دی ماه ۹۸ در دهمین سالگرد این حماسه عظیم و ماندگار از ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.