میزان موجودی کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی در حد مطلوب است

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: موجودی فعلی مراکز ذخیره سازی کالا‌های اساسی در استان در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: حجم ذخیره سازی کالا‌های اساسی مانند برنج، شکر و روغن در این استان بیش از یک سال مورد نیاز مردم است.

امین زاده با بیان اینکه موجودی فعلی مراکز ذخیره سازی کالا‌های اساسی در استان در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد، افزود: ظرفیت انبار‌های از پیش تعیین شده برای ذخیره سازی کالای مورد نیاز مردم تکمیل است.

او با اشاره به حمل کالا از بنادر مختلف به استان و اختصاص مکان‌های ذخیره سازی جدید برای آن ها، گفت: این مراکز ذخیره سازی با همکاری بخش خصوصی و دولتی و با رعایت موازین بهداشتی و استاندارد‌ها انتخاب و در اختیار سازمان غله، پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نهاده‌های کشاورزی و اقلام مورد نیاز مردم تامین است و حجم ذخیره سازی، بارگیری و تخلیه در انبار‌های جدید نسبت به اندازه آن‌ها از ۲ تا ۱۲ ماه است.

امین زاده با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، گفت: تجهیز انبار‌های جدید و حمل از بنادر بصورت همزمان انجام می‌شود و اوایل بهمن به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار