بیانیه علمای اهل سنت خراسان شمالی

۹ دی؛ روز همبستگی ملت ایران

علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه‌ای اعلام کردند: حماسه ۹ دی، روز همبستگی ملت ایران مقابل دشمنان اسلام بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه‌ای با گرامیداشت حماسه ۹ دی؛ روز همبستگی ملت ایران نهم دی به عنوان مظهر اتحاد و انسجام ملت ایران افزودند: حماسه بی بدیل یوم الله ۹ دی در سال ۸۸، تجلی زیباترین جلوه بصیرت، ولایتمداری و صحنه‌های شورآفرین وحدت و یکپارچگی امت ولایی ایران بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی در این بیانیه آمده است:
در حماسه نهم دی، ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با حمایت از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان نظام را نقش برآب نموده و ثابت کردند که این مردم تا چه اندازه هوشیارند و در مقابل فتنه دشمنان انقلاب، تسلیم نخواهند شد.

در ادامه بیانیه آمده است: این مردم هر زمان احساس کنند که خطر و تهدیدی از طرف بدخواهان و دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته و یا اینکه دشمن قصد نفوذ در بدنه کشور و به هم ریختن انسجام داخلی را داشته باشد، خود جوش به صحنه آمده و آن را در نطفه خفه خواهند کرد؛ فلذا اهل سنت استان نیز یکپارچه اعلام می‌دارد که برای مقابله با دشمنان، بیش از پیش، پای نظام، انقلاب و رهبر عزیزشان هستند.

روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی با اشاره به شکست دشمنان اسلام در مقابل قدرت‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده اند: آنچه که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، موقعیت کنونی و قدرت منطقه‌ای و امنیت کشور ایران است که باعث شکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی در منطقه شده که نمونه آن جنگ‌های عراق، سوریه، افغانستان و ... است.

علمای شاخص اهل سنت استان همچنین خاطرنشان کردند: ما از همان ابتدا هم اعلام کرده‌ایم، آن‌هایی را که می‌خواهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صدمه و خللی وارد کنند با قاطعیت محکوم می‌کنیم و به امید خدا، دشمنانی که علیه کشورمان مکر و حیله و فتنه‌گری کردند، مکرشان به خودشان برگشت و دامن خودشان را گرفت. همچنان که شاهد بودیم تروریست‌هایی که قصد داشتند در ایران ناامنی ایجاد کرده و کشتار راه بیندازند، نیت شومشان در تعدادی از کشورها، یقه خودشان را گرفت.

در پایان این بیانیه ائمه جمعه و جماعات مساجد، مدیران و مدرسان مدارس علمیه افزوده اند: از همه مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی اعم از شیعه و سنی می‌خواهیم که بار دیگر با حضور گسترده و منسجم در راهپیمایی باشکوه نهم دیماه همانند سال‌های گذشته شرکت نموده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام بکوبند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.